loading...
بیگروید | دانلود بازی و نرم افزار اندروید
عماد بازدید : 717 یکشنبه 09 تیر 1398 نظرات (3)

dle Rocket – Aircraft Evolution & Space Battle یک بازی زیبا و کلیکر (Idle) در سبک تفننی و کژوآل است که توسط استودیوی GZFY Game کشور چین تولید و به شکل کاملاً رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. Idle Rocket – Aircraft Evolution & Space Battle با الگوبرداری از بازی های معروفی همچون Ballz و یا Bricks n Balls تولید و عرضه شده است. سبک بازی بسیار ساده و انجام آن تنها با یک دست امکان پذیر است. در این بازی شما به فضا سفر می کنید. جایی که وظیفه شما نابود کردن توپ هایی است که در فضا معلق هستند. برای این کار باید از انواع و اقسام موشک ها و آیتم های مشابه به منظور شلیک به سمت توپ ها و نابود کردنشان استفاده کنید.

 

عماد بازدید : 741 یکشنبه 09 تیر 1398 نظرات (0)

battle of Warships – نبرد رزم ناوها بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و نبرد ناوها از استودیوی بازیسازی Cube Software برای دستگاه های اندروید است با نصب Battle of Warships برروی دستگاه ها اندرویدی تان، یک بازی حادثه ای جالب با گرافیکی فوق العاده و تم نبرد دریایی را تجربه خواهید کرد! اگر از عاشقان و شیفتگان نبردهای دریایی و رزم ناوها هستید بازی Battle of Warships مخصوص شما ساخته شده است! رزم ناوهای خود را از بین برترین رزم ناوهای طول تاریخ (رزم ناوهای جنگ جهانی اول و دوم) انتخاب کنید و ناوهای دشمن را نابود کنید! 

عماد بازدید : 722 یکشنبه 09 تیر 1398 نظرات (0)

Mystery Word: Escape Room بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک بازی های فکری از استودیوی بازیسازی Worrzle Team برای اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است 

 

 

بازی یکی از بهترین بازیهای پازل در سبک فرار می باشد که در آن شما در یک اتاق زندانی شده اید و وظیفه شما مشاهده تمام اشیاء درون اتاق، فکر کردن در مورد آنها و حدس زدن نحوه ی استفاده از آنها می باشد تا با استنباط و پیدا کردن جواب مخفی شده در وسایل، راهی به خارج از این اتاق پیدا کنید

عماد بازدید : 0 جمعه 07 تیر 1398 نظرات (0)

 Mahjong Journeyبازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای فکری و ماجراجویی از استودیوی بازیسازی مطرح G5 Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و جدیدترین نسخه اش پیش روی شماست! با نصب Mahjong Journey برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک سفر ماجراجویی اعتیاداور را آغاز کنید! در این بازی وظیفه ی شماست که با دختر جوان و پدربزرگش همراه شوید و برای پیدا کردن پدر و مادر این دختر تلاش کنید!

عماد بازدید : 0 چهارشنبه 05 تیر 1398 نظرات (0)

assassin’s Creed Pirates ه فارسی (آساسین کرید دزدان دریایی) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های اکشن و آرکید محصولی از کمپانی بازیسازی معروف یوبی سافت برای سیستم عامل اندروید می باشد  در این بازی واقعا شگفت انگیز شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی یعنی Alonzo Batilla قرار خواهید گرفت و می بایستی برای به دست آوردن گنجینه های ارزشمند و همچنین سلطه بر کارائیب، دشمنان و کشتی‌های دیگر را نابود کنید!

  •  
  •  

 

 

 

 

 

عماد بازدید : 0 چهارشنبه 05 تیر 1398 نظرات (0)

Teen Titans GO Figure ک بازی اکشن فوق العاده زیبا و محبوب با طراحی و ساخت عالی از استودیوی مطرح Cartoon Network برای اندروید است شما دوستداران بازیهای کارتون نتورک را برای بار دیگر به وجد بیاوریم! در بازی Teen Titans GO Figure کنترل و هدایت قهرمانان تایتان ها که نوجوانانی دوست داشتنی اند در اختیار شماست که می بایست با ان ها در نبردهایی مهیج شرکت کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید! 

عماد بازدید : 0 چهارشنبه 05 تیر 1398 نظرات (0)

rise of Civilizations – ظهور تمدن ها بازی جدید، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی Lilithgames برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده  در طول تاریخ، تمدن های بی شماری متولد شده اند و داستان های آنها برای نسل ها منتقل می شود! ساخت و ساز بخش مهمی از توسعه هر تمدن است، جنگ برای حصول اطمینان از بقاء تمدن ضروری است! !

عماد بازدید : 0 چهارشنبه 05 تیر 1398 نظرات (0)

Zombie Frontier 3-Shoot target  نسخه سوم از بازی اکشن-تیراندازی منطقه زامبی ها با گرافیک اچ دی و گیم پلی اعتیاداور از FT Games برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و با میلیون ها دانلود از برترین و محبوب ترین بازی های سبک تیراندازی و شوتر موجود در گوگل پلی به شمار می رود. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی با در دست گرفتن انواع سلاح های مختلف به نبرد با زامبی ها می روید و برای زنده ماندن باید همه زامبی ها را نابود کنید!

عماد بازدید : 0 چهارشنبه 05 تیر 1398 نظرات (0)

sky Dancer Run – دونده آسمان ها (اسکای دنسر ران)

بازی فوق العاده زیبا و کم نظیر در سبک بازیهای ماجراجویی – دوندگی از استودیوی بازیسازی TOPEBOX برای اندروید است با نصب Sky Dancer Run برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی دویدنی جالب با گرافیکی زیبا، محیطی منحصر به فرد و چالش های خاص خود را تجربه کنید!

 

عماد بازدید : 0 چهارشنبه 05 تیر 1398 نظرات (0)

OXENFREE

از استودیوی Night School Studio را می توان یکی از خوش ساخت ترین، زیباترین، خاص ترین و اعتیاداورترین بازیهای ماجراجویی اندروید دانست  داستان بازی روایتگر چند دوست است که برای تفریح و خوش گذرانی به جزیره ای به نام Edwards Island می روند و در این جزیره توسط ارواح محاصره می شوند

تعداد صفحات : 16

درباره ما
کانال تلگرامی ما:https://t.me/bigroid_com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 4,264
  • بازدید کلی : 91,115